چرا تقویم رومیزی هدیه دهیم؟
یکی از بهترین و پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی تقویم رومیزی است.
سالهاست که مردم از تقویم رومیزی در محل کار و خانه استفاده می کنند.
امروزه با گسترش دنیای دیجیتال هنوز تقویم رومیزی جای خود را در خانه و محل کار حفظ کرده است.
طراحی های زیبا و خاص برای تقویم رومیزی باعث می شود تا همگان برای نگهداری و استفاده از این تقویم ترقیب شوند. پس طراحی تقویم نقش بسیار موثری در بازدهی این هدیه تبلیغاتی دارد.
زمانی که نام و لوگوی شرکت به زیبایی روی تقویم طراحی شده باشد در تمام طول سال جلوی دید همگان خواهد بود و باعث می شود نام برند شما هر روز بیشتر در ذهن مشتریان شما باشد.
تقویم رومیزی در ابعاد مختلف و با اجناس مختلف قابل طراحی و چاپ می باشد.
خاص بودن و تنوع در تصاویر و طراحی پایه و صفحات از مزیتهای این هدیه تبلیغاتی به شمار می رود.
با وجود همه این مزیتها، قیمت بسیار مناسب این هدیه تبلیغاتی در مقایسه با کارایی آن باعث جلب نظر شرکتها برای استفاده از این هدیه برای تبلیغات خود هستند.
تفاوت تقویم های رومیزی اختصاصی با تقویم های رومیزی عمومی در چیست؟
همانطور که میدانید تقویم رومیزی در ابعاد مختلف و با اجناس مختلف قابل طراحی و چاپ می باشد.
در تقویم های رومیزی عمومی یک طرح (به عنوان مثال طرح جهانگردی) در تیراژ بالا چاپ می شود و شرکتهای مختلف از این طرح تقویم در هر تعداد که نیاز دارند خریداری می کنند و برای تبلیغ برند خود فقط می توانند از تکنیک چاپ طلاکوب روی پایه تقویم استفده کنند.
در چاپ طلا کوب روی پایه فقط نام یا لوگوی شرکت ، توضیح خدمات و اطلاعات تماس به صورت محدود با طلا کوب تک رنگ طلایی یا نقره ای یا رنگ دیگر بوسیله کلیشه ضرب می شود.
این در حالی است که مشابه تقویم خریداری شده را شرکتهای دیگر نیز خریداری نموده اند و نام برند خود را روی جلد طلاکوب کرده اند.
تقویم رومیزی عمومی مناسب شرکتهایی است که به تیراژ کمتر از ۵۰۰ عدد تقویم رومیزی برای تبلیغات خود نیاز دارند.
اما در تقویم های رومیزی اختصاصی دست طراح گرافیک برای طراحی یک تقویم، کاملا باز است و از تمام صفحات تقویم می تواند برای جایگذاری تصویر محصولات شرکت سفارش دهنده، نام و اطلاعات نمایندگیها ، استاندارها و ایزوهای دریافت شده شرکت و هر نوع اطلاعات دیگر برای تبلیغ خدمات شرکت استفاده کند.
در این نوع تقویم دیگر محدودیت در رنگ برای چاپ لوگو شرکت یا محدودیت در توضیحات خدمات وجود ندارد و طراح می تواند بر اساس رنگ سازمانی شرکت سفارش دهنده و یا نوع خدمات طرح های اختصاصی جذابی را طراحی کند.
این نوع تقویم رومیزی اختصاصی مناسب شرکتهایی است که به تیراژ بالاتر از ۱۰۰۰ عدد برای تبلیغات خود نیاز دارند.
تقویم رومیزی ۱۴۰۳ / طرح های عمومی
تقویم رومیزی کد ۲۷ ( طرح کلاسیک )
نوع صفحات : ماه شمار
نوع کاغذ : گلاسه
اندازه قطع : ۲۳ * ۱۶
نوع صحافی : فنر دوبل
حک لوگو : طلاکوب روی پایه
تقویم رومیزی کد ۲۸ ( طرح جهانگردی )
نوع صفحات : ماه شمار
نوع کاغذ : گلاسه
اندازه قطع :۱۶/۵ * ۱۸/۵
نوع صحافی : فنر دوبل
حک لوگو : طلاکوب روی پایه
تقویم رومیزی کد ۲۹ ( طرح مدرن)
نوع صفحات : ماه شمار
نوع کاغذ : گلاسه
اندازه قطع : ۱۵ * ۱۸
نوع صحافی : فنر دوبل
حک لوگو : طلاکوب روی پایه
تقویم رومیزی کد ۳۰ ( پلکسی )
نوع صفحات : ماه شمار
نوع کاغذ : گلاسه
اندازه قطع : ۱۶ * ۱۷
نوع صحافی : فنر دوبل
حک لوگو : لیزر روی پلکسی
تقویم های رومیزی اختصاصی
تقویم رومیزی اختصاصی پایه MDF و پلکسی
نوع صفحات : ماه شمار
نوع کاغذ : گلاسه ۲۰۰ گرم
اندازه قطع : ۱۲ * ۲۱
نوع صحافی : فنر دوبل
نوع پایه : یادداشت دار
تقویم رومیزی اختصاصی پایه سخت سلفون مات
نوع صفحات : ماه شمار
نوع کاغذ : گلاسه ۲۰۰ گرم
اندازه قطع : ۲۳ * ۱۶
نوع صحافی : فنر دوبل
نوع پایه : چاپ تک رنگ
تقویم رومیزی اختصاصی پایه سخت سلفون مات
نوع صفحات : ماه شمار
نوع کاغذ : گلاسه ۲۰۰ گرم
اندازه قطع : ۲۲ * ۱۵
نوع صحافی : فنر دوبل
نوع پایه : سفید بدون چاپ
تقویم رومیزی اختصاصی پایه سخت سلفون مات
نوع صفحات : ماه شمار
نوع کاغذ : گلاسه ۲۰۰ گرم
اندازه قطع : ۲۲ * ۱۲/۵
نوع صحافی : فنر دوبل
نوع پایه : چاپ تک رنگ
تقویم رومیزی اختصاصی پایه ۳۰۰ گرم سلفون مات
نوع صفحات : ماه شمار
نوع کاغذ : گلاسه ۲۰۰ گرم
اندازه قطع : ۱۹ * ۱۶/۵
نوع صحافی : فنر دوبل
نوع پایه : تک رنگ / جای کارت ویزیت